Tuesday, April 5, 2011

Yang warna putih..

Salam,
haaa..ni mesti korang ingat citer hantu..huuuuuuuuuuuu..tak kuasa nak bercerita pasal hantu la..ni ada benda baru nak jadi sebahagian dalam diri aku dan mr.hubby..dan warna nye putih..

aku mmg teruja la bila dah tengok benda tu semalam..dan tak sabar nak menggunakannye..insyaallah..kalau ada rezeki, minggu depan ada la benda tu dalam garaj no 12 kat SAM Muhammadiah Pekan Sabak..huhu

benda apa ni?? hahaha..aku beli kereta baru la..exora M-line manual (pilih manual sbb aku tak pandai bawak auto..lagipun sedap skit nak merempit..huhu) warna putih (sbb murah..beza harga sampai rm400 tuuuuuuu).

Sebab utama beli kereta ni ialah kerana family..kadang aku dan mr.hubby slalu kena bawak family member yang lain p mana2..especially my mother in-law (kampung kat Selama Perak). kalau nak balik kampung mak mertua ni kena menempuh perjalanan yg jauh dan panjang..aku dan mr.hubby cam tak sanggup nak tengok dia bersempit2 ngan anak2 aku yang 'baik'2 tu.. nak lunjur kaki pun susah..kesian..so tahun ni kitorang nekad beli kereta yg besar skit( walaupun anak baru 2 orang). ni tuk masa depan jugak..huhu..tapi kesan dari segi kewangan..aku kena la ikat perut dan nafsu skit..huhu.. takpe asalkan aku puas hati..haha..

4 comments:

  1. what!!!!! hahaha exora 2................

    ReplyDelete
  2. wah3... nie rupanya si putih yg dikatakan tu...syokknya depa

    ReplyDelete
  3. hahaha,,nnt leh la p jauh skit dr taiping tu..tunggu la kami mai naaaa..

    ReplyDelete