Thursday, June 16, 2011

hellooooooooooooooo

salam..
lama tak menjengah blog..busy skit..(kononnnn). br abis cuti sekolah penggal kedua..masih ngan keje mananda kertas jawapan pelajar (yang sepatutnye siap semasa cuti..huhu)..pening menghadap jawapan yang pelbagai rupa. belum lagi dari segi tulisan yang bermacam2 jenis..kecik besar, bulat lonjong, bersegi pun ada..(alasan ..hehe)
ni nak cerita..sekolah aku dapat pengetua baru..perempuan..baik dan lembut orangnye..dah macam mak2 plak aku rasa..mula2 jumpa sipa peluk cium lagi..huuuuuu..terharunye..rasa disyangi..tetiba rasa cam tak nak pindah plak..tapi memikirkan aku cam dah tak larat nak memandu jauh2..kenala juga kuusahakn sesuatu bulan sembilan ni..huuuu
pengetua lama?? ha..kena la p sekolah baru..yang aku dengar dia cam menarik nafas yang panjang sebaik sahaja sampai di sekolah baru tu..takpela..kata selama ni dia yang sangat berusaha menaikkan sekolah aku ni..so sebagai peminpin yang snagt berkaliber, mestila takde masalah..huhu..GOOD LUCK!!
Life aku masih macam biasa cuma sekarang ni gigih la mencari duit sampingan..(aku jual tudung ngan brooch)..bukan apa..saje la nak tambah kewangan yang ada..maklumla..aku kan 'kaya'( ngan hutang)..hahaha
ok la..banyak keje menanti..jumpa lagi..chow!!

1 comment: