Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan.

Salam..
bermula esok hari(11/08/10), semua umat islam akan menunaikan ibadah puasa..di bulan yg sangat dimuliakan dimana segala amal ibadah akan diberi ganjaran pahala yg berlipat kali ganda..

aku?? macam biasa..melayari kehidupan sebagai seorang isteri dan ibu..tp tahun ni agak berlainan..aku nekad tuk bersama anak2 dan suami. Biar sedikit letih kerana terpaksa memandu hampir 80km tuk mencari rezeki..demi keluarga yg tercinta..aku redha!!

Sebagai pembuka hari pertama puasa..sekali lagi perlu berkorban dimana sang suami terpakas bekerja jauh dr keluarga..anak2 telah dititip kepada ibu mertua..terima kasih mak kerana membantu meringankan bebanku..aku? bersendirian bersahur pada hari pertama berpuasa..sekali lagi aku redha..

Dugaan dan cabaran yg mendatangiku akan ku tempuh dgn sabar..aku berharap agar datang hari yg gembira dimana aku tak perlu lagi berpisah2 dgn org2 yg aku sayang..

No comments:

Post a Comment