Saturday, March 12, 2011

novel..novel..novel..

Salam..jumpa lagi kita..hehehe
Ntah kenapa sejak akhir ni macam rajin plak aku menjenguk ke laman blog ni..sebenarnya aku nak citer ttg aku punye hobi yang aku tak penah lupa..membaca novel..kalau iktkan masa mmg takde ruang nak mencelah la hobi aku yang satu ni..tp baru2 ni dia dah start balik..bermula semasa aku kena jaga exam dan aku taknak duk diam je memandang budak2 ni menjawab soalan exam..huhu
jadi, sebelum aku melangkah keluar dr bilik guru, aku ternampak satu novel (yang sebenarnye aku dah penah baca)..kepunyaan member baik yg duk depan meja aku..(kak liza..hehe) karya syarifah abu saleem..tajuknye gerimis rindu(kalau tak silapla..)
aku juga mengaku aku merupakan seorang yg boleh dikatakan speed reader..mana taknye aku leh habis baca novel tu dalam masa 2 jam je..huhu..dan bila selesai baca novel ni..mula aku mencari2 buku baru..tp sekali lagi dikekang oleh masa..nampaknye aku kena cari masa tuk meneruskan hobi yg aku suka..huhu

No comments:

Post a Comment