Monday, December 13, 2010

Sedap ke steamboat??

Baru-baru ni..( baru ke??) adik ipar aku tetiba ajak p makan steamboat..so aku yg mmg dah lama giler teringin nak makan benda celup2 ni apalagi.BAGAI PUCUK DICITA, ULAM MENDATANG LA..hehe..
Adik ipar aku suggest satu restaurant cina..YUEN Steamboat kalau aku tak silap..mula2 aku cam ragu2 (mana taknye..restoran cina beb!!)..tp sbb dia dah penah p ..so aku pun ok je..asal tempat tu halal..so malam tu mula la misi kami mencuba makanan celup2..hehe
aku bawak adik ipar yg ajak p makan steamboat, adik ipar lelaki bongsu, mak mertua, anak2 diri sendiri dan yg paling penting sekali mestila mr.hubby..hehe sbb dia yg kene drive ke tmpt makan tu..huhu haha hoho.. mula2 mmg la nak makan kat YUEN tu..bila lalu je tempat tu..mak aih, punye la ramai org mentekedarah!! hehe..tuk tidak menghampakan diri sendiri..maka ku suruh suami ku mencari satu lagi tempat makan celup2 yg mmg dah lama ku cari..FLEMMING STEAMBOAT!!..jumpa!!! apalgi..menyerbulah kami ke situ..
Aku yg mmg simpan perut dr siang td, tak melepaskan peluang tuk makan sepuasnye..hehe..macam2 kitorang amik..dr yg berkaki hinggalah yg takde kaki( buah2 la..huhu)..makan puas, bayar pun puasla..hehe
Cuma satu yg aku tak puas hati..seafood dia tak brp fresh..so rate yg aku bagi dr 10 tu cukupla 6 je..hmm.
lain kali aku nak ajak mr.hubby dan lain p Seoul  Garden la plak..hehe

1 comment:

  1. sedap tu..akak 1st time mkn kat JJ seremban..apa ntah nama tpt tu..Johny apa tah.. sedap woo..

    ReplyDelete